تبلیغات تبلیغات

انتخابات - سياستمداران و علماي ارتباطات و انتظارات از رسانه

*رئوف پیشدار استاد دانشگاه و روزنامه نگار - ١۶ اسفندماه ١۴٠٢ افتراق نظر اصحاب رسانه و سياستمداران نسبت به کارکرد رسانه بخصوص در مقوله حساس و دقيقي مانند انتخابات ، از اينجا شروع مي شود که اصحاب رسانه معتقد به "قدرت محدود"، ولي سياستمداران نوعا قائل به "قدرت مطلق " بودن رسانه هستند و شايد همين نوع نگاه باشد که خيلي ازاوقات سياستمداران واصحاب رسانه را به کسر اعتماد نسبت به هم وا مي دارد. از نگاه کارکردي ، رسانه ها در عين اعتقاد به " قدرت محدود " خود ، باور
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

آخرین مطالب این وبلاگ

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها