تبلیغات تبلیغات

عملیات وعده صادق؛ رسانه های رسمی هم به دام اخبار فیک افتادند

*رئوف پیشدار استاد دانشگاه و روزنامه نگار - ٢٣ فروردین ماه ١۴٠٣ پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل در ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ با نام « عملیات وعده صادق» ، سیلی از فرآورده‌های ارتباطی در قالب های مختلف در رسانه ها انتشار یافت. تحلیل محتوای این فرآورده ها نشان از خطوط مختلف فکری تهیه کننده ها و انتشار دهنده های آن‌هاست . از جانبداری ایران و یا اسرائیل، تا برجسته کردن برخی ادعاها مانند ساقط کردن موشک‌های ایرانی توسط دختر خلبان پادشاه اردن و همکاری کشورهای عربی با
برچسب‌ها: جانبداری
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

آخرین مطالب این وبلاگ

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها