تبلیغات تبلیغات

انتخابات - رسانه، بسیج ملت، یک وظیفه ملی

*رئوف پیشدار استاد دانشگاه و روزنامه نگار ٢۴ خردادماه ١۴٠٣ يکي از کارکردهاي "رسانه " در سطوح مختلف جامعه اعم از منطقه اي ، ملي وحتي فراملي ، بسيج آگانه و توام با مسووليت پذيري توده هاي مردم براي مشارکت فعال و کيفي ، در يک امر عمومي به مانند انتخابات نهادهاي جامعه است . تبليغ يک خط فکري و يا يک نوع نگاه ، دررسانه هايي که به احزاب ، گروههاي سياسي و حتي نهادهاي مدني غيرسياسي تعلق دارند و با نشان (لوگو) مخصوص نيز منتشر و افکار خود را تبليغ مي کنند، امري طبيعي
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

آخرین مطالب این وبلاگ

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها